Všeobecné obchodní podmínky pro nákup na JM-MOTO.cz

Informace - jak nakupovat - odeslání a vrácení - ochrana údajů

 

Jak nakupovat

Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje dávat položky do košíku. V případě že nový nebo nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku automaticky vyprázdněn.

Každý přihlášený zákazník má k dispozici Zákaznický košík, který umožňuje přidávat zboží až do ukončení objednávky.

 

Formulář vyplníte pouze jednou při přihlášení, pro další objednávky jsou Vaše údaje vyplněny automaticky.

 

Objednávání

 
Nabízíme Vám možnost nákupu z domova non stop.Objednávat si můžete jednoduše pomocí nákupního košíku, e-mailem nebo telefonicky.

 

Potvrzení objednávky

Přijetí objednávky Vám bude do 1 pracovního dne potvrzeno.Rovněž Vám bude podána zpráva o odeslání.

 

Zrušení objednávky

Každou objednávku lze do 24 hodin zrušit.

 

Expediční náklady

Objednané zboží Vám bude zasláno Českou poštou na dobírku , poštovné činí 150 kč u objednávky nad 2999 kč je zdarma. Doprava na Slovensko činí 250 Kč.  Dobírkový poplatek činí 50 kč , platba předem na účet 0 kč
Při zasílání servisovaných dílů například výměna ojnice, oprava válce, servis zadních tlumičů je poštovné vždy účtváno 150 kč.
Při zasílání předních tlumičů je poštovné účtováno 350 kč.


Expediční doba

Expediční doba je 1 až 3 pracovní dny, neníli uvedeno jinak.V případě, že některé zboží nebude skladem,budeme Vás neprodleně informovat.
Slevy, akce
Slevy a akce se nesčítají platí pouze vždy nejnižší cena, slevy a akce platí pouze pro nákup na eshopu.


Výměna zboží

V případě nevhodného zboží vám nepoužité zboží vyměníme za jiné.Zboží stačí zaslat zpět na naši adresu ( ne na dobírku). Náklady spojené s výměnou hradí kupující.

 

Vrácení zboží

U nás nepodstupujete žádné riziko, veškeré zakoupené zboží můžete ze zákona §1829 OZ ( zákon č. 89/2012 Sb. ) vrátit zpět do 14-ti dnů ode dne převzetí zásilky. 

 

Postup
  1.  informujte nás předem
  2.  zboží nám zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku)
  3.  zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení či poškození.
  4.  v případě splnění všech podmínek vám budou peníze za zboží a dopravu zaslány složenkou na adresu, nebo na účet.

 

Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti v souladu s platnými zákony.Kupující zboží po převzetí prohlédne tak, aby zjistil jeho případné vady.V případě jejich zjištění okamžitě informuje prodávajícího. .

 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonem stanovená záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

 

Záruka se nevztahuje na
  1. poškození vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobku
  3. nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci
  1. o reklamaci nás informujte
  2. zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu (ne na dobírku)
  3. uveďte důvod reklamace a popis závady + kontaktní údaje

 

Reklamace vyřídíme v co nejkratším termínu v souladu s platným právním řádem.

V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí Kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud Kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
 
 

§ 25

 

Informační povinnost poplatníka

 

(1) Poplatník je povinen mít na místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, umístěno informační oznámení, které je dostatečně viditelné a čitelné, pokud to nevylučuje povaha věci. Informační oznámení je poplatník povinen umístit na internetové stránky, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

 

(2) Obsahem informačního oznámení je

 

a) text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu, nebo

 

b) text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.

 
Copyright © 2009 - 2024 JM-MOTO.cz